Všeobecné obchodné podmienky

Platné pre predaj digitálneho obsahu, online kurzov a sprievodných služieb projektu Web s dušou.

Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "VOP") upravujú právne vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim pri poskytovaní digitálnych produktov a služieb na stránkach https://websdusou.sk.

VOP obsahujú informácie, ktoré potrebujete mať k dispozícii pred tým, než kliknete na objednávacie tlačidlo. Pred vlastným uzatvorením zmluvy prejavujete svoj súhlas s VOP zaškrtnutím príslušného okienka v závere objednávkového formulára. VOP sa tým stanú súčasťou uzatvorenej zmluvy a budú aj pre Vás záväzné. Prečítajte si ich preto, prosím, starostlivo. Ďakujeme za Váš čas, ktorý ich prečítaniu venujete.

Obsah VOP:

  1. Úvodné ustanovenia a vysvetlenie účelu všeobecných obchodných podmienok
  2. Dôležité pojmy (definície)
  3. Objednávka a uzatvorenie kúpnej zmluvy
  4. Cena a platobné podmienky
  5. Dodacie podmienky
  6. Údaje o funkčnosti digitálneho obsahu a jeho súčinnosti s hardvérom a softvérom
  7. Zodpovednosť za výsledky a autorské právo
  8. Odstúpenie od kúpnej zmluvy
  9. Záruka, práva z vadného plnenia, reklamačný poriadok
  10. Vybavovanie sťažností, riešenie spotrebiteľských sporov
  11. Spotrebiteľské recenzie
  12. Záverečné ustanovenia

1. Úvodné ustanovenie a vysvetlenie účelu Všeobecných Obchodných Podmienok

Tieto VOP sa vzťahujú najmä na:

  • Online kurzy zamerané na tvorbu obsahu a viditeľnosť (napr. kurz písania článkov),
  • Konzultácie
  • E-booky a iné digitálne produkty,

Na služby tvorby webových stránok a vizuálnej identity sa vzťahujú individuálne dojednané zmluvy. Tieto VOP sa vzťahujú len na predaj digitálneho obsahu a štandardizované služby (napr. kurzy, e-booky, textové konzultácie).

1. 1

Tieto obchodné podmienky špecifikujú kúpnu zmluvu v zmysle Obchodného zákonníka § 409 a násled. Zákona č.513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov (ďalej len obchodný zákonník), ktorej predmetom je nákup a predaj Konzultácií, Online kurzov a E-bookov. Zároveň tieto obchodné podmienky bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti kupujúcich a predávajúceho, ktorým je fyzická osoba:

Ing. Filip Trefný - Serpent

Pri Jazere 16

900 24 Veľký Biel

IČO: 40964639

DIČ: 1042648365

Vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim - spotrebiteľom, neupravené obchodnými podmienkami sa riadia Občianskym zákonníkom (č.40/1964 Z.z.) a Zákonom o ochrane spotrebiteľa (č.250/2007 Z.z.). Vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim - podnikateľom, neupravené obchodnými podmienkami sa riadia obchodným zákonníkom. Všetky objednané materiály sú informačným produktom. Akékoľvek šírenie alebo poskytovanie tretím osobám bez súhlasu autorov je zakázané! Objednávkou akéhokoľvek informačného produktu súhlasíte, že akékoľvek použitie informácií z materiálov a úspechy či neúspechy z toho plynúce sú len vo Vašich rukách a autori za ne nenesie žiadnu zodpovednosť.

1. 2

Nákup Konzultácií, Online kurzov a E-bookov prebieha na základe kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim a kupujúcim. Proces uzatvárania kúpnej zmluvy je podrobne popísaný v čl. 3. VOP. Tieto VOP sú dokumentom, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy a podrobne uvádza a vysvetľuje práva a povinnosti oboch strán kúpnej zmluvy, teda kupujúceho i predávajúceho. Dojednania, ktoré sú v kúpnej zmluve odlišné od ustanovení VOP, majú prednosť (teda text kúpnej zmluvy je nad textom VOP). VOP rieši aj niektoré ďalšie otázky, ktoré s nákupom digitálneho obsahu alebo s užívaním internetových stránok ww.websdusou.sk súvisia.

1. 3

VOP obsahujú informácie, ktoré potrebujete mať k dispozícii ešte pred tým, než Konzultácie, Online kurzy, alebo E-booky kúpite. Prosím, prečítajte si VOP starostlivo a v prípade, že k nim budete mať pripomienky či otázky, kontaktujte nás ešte pred objednaním Konzultácií a/alebo Online kurzov a/alebo E-bookov na e-mail: lucy@websdusou.sk. Kontakty nájdete v čl. II. VOP. Tým, že kliknete na tlačidlo "odoslať" nám dávate signál, že ste VOP videli, čítali a súhlasíte s takýmto priebehom obchodu a spolupráce, aký tu popisujeme.

2.Dôležité pojmy (definície)

2.1 Web

Webom pre účely týchto VOP rozumieme webové stránky https://websdusou.sk.

2.2 Konzultácie

Jedná sa o konzultácie poskytované diaľkovo (telefonicky alebo online s využitím niektorej z komunikačných platforiem ako napr. ZOOM, WhatsApp, Google Meet) alebo v rámci osobného stretnutia. Vo VOP používame pre Konzultácie aj označenie „Služby“.

2.3 Online kurzy

Jedná sa o digitálne kurzy poskytované na diaľku prostredníctvom webovej platformy (napr. cez SimpleShop, e-mail alebo zabezpečenú členskú sekciu na stránke), alebo komunikačnej platformy (napr. ZOOM, WhatsApp, Google Meet, či Facebook). Mô)žu obsahovať textové, video a audio materiály alebo prístup do komunity. Vo VOP používame pre Online kurzy aj označenie „Kurzy“.

2.4 E-book

Jedná sa o elektronickú knihu vo formáte .pdf.

2.5 Digitálny obsah

Pre účely týchto VOP označuje Digitálny obsah všetky nehmotné produkty (napr. online kurzy, e-booky, návody, šablóny), ktoré sú kupujúcemu dodané výhradne elektronicky a ktoré sa spolu označujú ďalej vo VOP ako Digitálny obsah.

2.6 Predávajúci / predávajúca – fyzická osoba

Ing. Filip Trefný - Serpent

Pri Jazere 16

900 24 Veľký Biel

IČO: 40964639

DIČ: 1042648365

Kontaktný telefón: 0905732261

Adresa pre doručovanie elektronickej pošty: lucy@websdusou.sk

Adresa pre doručovanie papierovej pošty je zhodná so sídlom.

2.7 Kupujúci

Kupujúci je ten, kto prostredníctvom webového rozhrania https://websdusou.sk uzavrie s nami ako predávajúcim kúpnu zmluvu a tým kúpi Digitálny obsah. Kupujúcim môže byť podnikateľ (podnikajúca fyzická osoba - SZČO alebo právnická osoba, napr. s.r.o. alebo akciová spoločnosť) alebo spotrebiteľ.

2.8 Spotrebiteľ

Spotrebiteľom sa podľa zákona rozumie fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo v rámci samostatného výkonu povolania. Ak ste fyzická osoba a do objednávky uvediete IČO, budem mať zato, že kúpnu zmluvu uzatvárate ako podnikateľ a nie ako spotrebiteľ.

2.9 Zmluva o poskytovaní služieb

Túto zmluvu spolu uzatvárame pre poskytovanie Digitálneho obsahu. Pokiaľ je v ďalšom texte používaný pojem „Zmluva“, myslí sa tým Zmluva o poskytovaní služieb. Proces uzatvárania Zmluvy prostredníctvom webového rozhrania je popísaný podrobne v týchto VOP v čl. 3. Zmluva je uzatváraná v slovenskom jazyku, archivovaná v elektronickej podobe a nie je prístupná tretím osobám. Zmluva je tvorená objednávkou (vyplneným objednávkovým formulárom), a jej prijatím zo strany Poskytovateľa a týmito VOP. O uzatvorení Zmluvy Vám zašleme e-mailom písomné potvrdenie.

2.10 Zmluva uzavretá dištančným spôsobom

Je to taká kúpna zmluva, ktorá je uzavretá prostredníctvom prostriedkov komunikácie na diaľku, tj. je uzavretá, bez toho aby sa predávajúci a kupujúci museli osobne stretnúť, pretože ju uzatvárajú cez webové rozhranie alebo prostredníctvom mailovej komunikácie, telefonicky alebo s využitím obdobných komunikačných prostriedkov. Náklady spojené s použitím prostriedkov komunikácie na diaľku (najmä náklady na internetové pripojenie a telefónne hovory) si hradíte sami a nelíši sa od bežnej sadzby účtované vašim operátorom resp. poskytovateľom internetového pripojenia. Uskutočnením objednávky výslovne súhlasíte s použitím prostriedkov komunikácie na diaľku.

2.11 Spotrebiteľská zmluva

Je to Zmluva, v ktorej ako Klient vystupuje spotrebiteľ. Spotrebiteľ má v mnohých prípadoch výhodnejšie postavenie ako ostatní Klienti. Pokiaľ sa niektoré právo týka iba Spotrebiteľa, je to v týchto VOP výslovne uvedené (tj miesto „Klient“ je uvedené „Spotrebiteľ“).

2.12 Záväznosť VOP

V závere objednávkového formulára, ešte pred odoslaním objednávky, dávate svoj súhlas s VOP zaškrtnutím príslušných polí. Tím sa VOP stávajú súčasťou Zmluvy a sú ako pre nás, tak pre Vás záväzné.

2.13  Rozhodné právo

Sú to platné právne predpisy, ktorými sa riadi vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim. Ide najmä o zákon č. 47/1992 Zb. Občiansky zákonník (ďalej tiež len "OZ") a v prípadoch, keď je kupujúcim spotrebiteľ, je to aj zákon č. 372/1990 v znení neskorších predpisov 250/2007 Zb. O ochrane spotrebiteľa.

3.Objednávka a uzavretie kúpnej zmluvy

3.1

Objednávky digitálnych produktov prebiehajú výhradne cez web https://websdusou.sk alebo cez SimpleShop. Po prijatí objednávky a úhrade ceny je kupujúcemu sprístupnený zakúpený obsah. Prístup je obvykle časovo obmedzený – dĺžka prístupu je vždy uvedená pri konkrétnom produkte.

3.2

Prezentácia Digitálneho obsahu uvedená na Webe je informatívneho charakteru. Ako Poskytovateľ nie sme povinní uzatvoriť zmluvu.

3.3

Kupujúci prehlasuje, že sa zoznámil so všetkými informáciami týkajúcimi sa objednávky na Webe. 

3.4

V objednávkovom formulári vyplníte, ako Klient, meno, priezvisko alebo firmu, poprípade IČ, DIČ, informácie o objednávanom Digitálnom obsahu (kliknutím na vybranú položku, prípadne konkrétny variant, ak ich je ponúkaných viac), fakturačnú adresu a dodaciu adresu (ak Vám dodávame nejaké „fyzické“ podporné materiály a pomôcky, napr. tlačené zošity apod. a doručovacia adresa je odlišná), email (na ktorý Vám zašleme potvrdenie prijatia objednávky a slúži aj pre ďalšiu komunikáciu týkajúcu sa objednávky), telefónny kontakt (aby sme Vás mohli rýchlo kontaktovať napríklad pre zrušenie dohodnutého termínu) a vyberiete spôsob úhrady. Ak máme zjednodušený formulár, môže byť časť týchto údajov nepovinná a vyplňovať ich preto nemusíte. Pred odoslaním objednávky máte možnosť zadané údaje skontrolovať a prípadne ešte opraviť. Objednávku odošlete kliknutím na objednávacie tlačidlo pod objednávkou. Tým sa súčasne zaväzujete k platbe za objednané Služby. Odoslaním objednávky je Zmluva uzavretá.

3.5

O obdržaní objednávky Vás budeme informovať mailom zaslaným na Vašu elektronickú adresu, ktorú ste zadali v objednávke. Informácia o obdržaní objednávky je zasielaná automaticky. Ak nie je v potvrdení uvedené, že objednávku prijímame, zašleme Vám informáciu o prijatí objednávky v následnom mailu. Do okamihu než je Vám doručené potvrdenie o prijatí vašej objednávky, je možné telefonicky alebo mailom (na adresu uvedenú v čl. 2. VOP) objednávku zrušiť. Doručením potvrdenia o prijatí objednávky na Vašu elektronickú adresu uvedenú v objednávke je kúpna zmluva uzatvorená.

3.6

Súčasťou tohto emailu je aj text týchto VOP, potvrdenie o uzavretí zmluvy.

3.7

Pokiaľ už dôjde k uzavretiu Zmluvy, akékoľvek zmeny uzavretej Zmluvy sú možné len na základe dohody medzi nami, prípadne môžete od Zmluvy odstúpiť, pokiaľ to zákon alebo tieto VOP umožňujú.

3.8

V prípade pochybností Vás môžeme kontaktovať za účelom overenia pravosti objednávky a ak sa nepodarí pravosť objednávky overiť, má sa zato, že objednávka vôbec nebola podaná a takou objednávkou sa naďalej nezaoberáme.

3.9

Objednávať z Webu je možné 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Upozorňujeme, že výnimočne môže dôjsť k dočasnej nedostupnosti Webu v dôsledku nutnej údržby Webu alebo v dôsledku okolností, za ktoré nezodpovedáme, ako sú výpadky pripojenia k internetovej sieti a pod.

3.10

Kúpna zmluva sa uzatvára v slovenskom jazyku a riadi sa platnými zákonmi Slovenskej republiky. Zmluva sa uzatvára v elektronickej podobe, tvorí ju Vaša objednávka, jej prijatie z našej strany a tieto VOP.

4.Cena a platobné podmienky

4.1 Cena Digitálneho obsahu

Na Webe je vždy uvedená aktuálne platná cena Digitálneho obsahu. Cena je platná po celú dobu, kedy je na Webe uvedená. Ak je uvedená akčná cena, je spolu s tým uvedené aj za akých podmienok a do akej doby akčná cena platí. Vzhľadom k charakteru Digitálneho obsahu nevznikajú žiadne náklady na dopravu a ani ďalšie náklady spojené s ich dodaním. Kalkulovaná cena uvedená v súhrne objednávky (tj. predtým než kliknete na tlačidlo "odoslať") je preto už konečnou cenou. Predávajúci nie je platca DPH, uvedená cena je konečná. K platbe prevedenej na základe kúpnej zmluvy vystaví predávajúci kupujúcemu daňový doklad - faktúru, ktorá slúži ako doklad o zakúpení tovaru. 

4.2 Dohodnutá kúpna cena

Dohodnutou kúpnou cenou je cena uvedená pri Digitálnom obsahu v okamihu odoslania Vašej objednávky (uvedená v odoslanom objednávkovom formulári). Ak by došlo k zjavnej chybe pri uvedení ceny na Webe (tým je myslený predovšetkým preklep, chyba pri zadávaní ceny) alebo obdobnej chybe v procese uzatvárania kúpnej zmluvy, potom nie sme povinní Vám za takú zjavne chybnú cenu Digitálny obsah dodať, a to ani v prípade, že došlo k automatickému potvrdenie o prijatí objednávky. V prípade, že by už došlo z Vašej strany aj k úhrade tejto zjavne chybnej ceny, sme oprávnení od kúpnej zmluvy odstúpiť a uhradenú sumu Vám vrátime naspäť. Ak dôjde k zmene kúpnej ceny v čase medzi odoslaním Vašej objednávky a jej potvrdením z našej strany, platí kúpna cena platná v okamihu odoslania objednávky, ak nedôjde medzi nami k inej výslovnej dohode.

4.3 Dodanie Digitálneho obsahu

 Ak nie je medzi nami výslovne dohodnuté inak, sme povinní Vám Digitálny obsah dodať až po úplnom zaplatení dohodnutej kúpnej ceny.

4.4 Spôsob platby kúpnej ceny

  Spôsob platby kúpnej ceny je možné uhradiť nasledujúcimi spôsobmi:

  • bezhotovostne bankovým prevodom na náš účet (platba trvá väčšinou 1 - 2 pracovné dni): pokyny k platbe v podobe faktúry dostanete v e-maile potvrdzujúcom prijatie objednávky. Pri platbe prosím nezabudnite uviesť príslušný variabilný symbol, aby mohla byť platba rýchlo spárovaná a Digitálny obsah Vám bol čo najskôr dodaný. Kúpna cena sa hradí v eurách.

4.5 Lehota dodania

Digitálny obsah bude dodaný v lehote dohodnutej medzi nami.

4.6  Splatnosť kúpnej ceny

V prípade bezhotovostného prevodu je kúpna cena splatná do 3 dní od potvrdenia prijatia objednávky. Dátum splatnosti je uvedený v pokynoch k platbe, v zálohovej faktúre. Kúpna cena je zaplatená v okamihu, keď je príslušná suma pripísaná na náš bankový účet. O prijatí platby Vám vystavíme doklad o prijatej platbe, u online platobných metódach ho obdržíte obratom po vykonaní platby, v ostatných prípadoch do 3 pracovných dní od prijatia platby. Platba je možná jedine jednorázovo, nie je možnosť platby na splátky.

4.Dodacie podmienky

5.1 Spôsob dodania a dodacia lehota pre Digitálny obsah

E-book je vo formáte .pdf a bude zaslaný po uhradení kúpnej ceny na Vami oznámenú elektronickú adresu ako príloha mailovej správy alebo zaslaním odkazu v podobe adresy webovej stránky, na ktorej je obsah možné stiahnuť alebo otvoriť. Online kurz si budete môcť pozrieť cez webový prehliadač, na ktorý získate jedinečný link od spoločnosti SimpleShop.cz. Tento link je súčasťou emailu, ktorý Vám príde ako potvrdenie úhrady vašej objednávky. Alebo bude prebiehať v súkromnej Facebookovej skupine. Spôsob dodania konkrétneho kurzu bude podľa podmienok uvedených v jeho popise na Webe. Dĺžka dodacej lehoty závisí od zvoleného spôsobu platby. Ak je platba vykonávaná bežným bankovým prevodom bude E-book, alebo vopred natočený Kurz dodaný najneskôr do 3 pracovných dní po tom kedy bude platba pripísaná na náš bankový účet. V prípade Kurzov, ktoré budú prebiehať online naživo a nebudú vopred natočené bude kurz dodaný podľa podmienok uvedených v popise Kurzu. Po poskytnutí prístupu nie je možné od zmluvy odstúpiť, ak s tým kupujúci výslovne súhlasil pred začatím dodania obsahu (v súlade s § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z.).

5.2 Spôsob dodania a dodacia lehota konzultácií

Konzultácie budú dodané podľa podmienok uvedených v ich popise na Webe alebo individuálne dohodnutých. Pri poskytovaní Konzultácií sa riadime platnými právnymi predpismi a poskytujeme ich s maximálnou starostlivosťou a s využitím najnovších poznatkov, našej odbornosti a s ohľadom na všetky údaje Vami uvedené, ktoré majú význam pre ich riadne poskytovanie. Termín, resp. Termíny poskytnutia Konzultácií budú vždy medzi nami dohodnuté buď písomne, alebo mailom, alebo telefonicky, alebo si ich vyberiete z termínov uvedených v rezervačnom systéme. Termíny sa zásadne objednávajú na pracovné dni, na dobu od 10 do 15 hodín. Zaväzujeme sa Vám navrhnúť aspoň 2 možné termíny v dobe do 3 týždňov od uzatvorenia Zmluvy, pokiaľ už nebude naša kapacita plne vyčerpaná. V prípade, že Vám nemôžeme poskytnúť termín v tejto lehote, máte právo odstúpiť od Zmluvy. Odstúpenie musí byť urobené písomne a zaslané mailom alebo poštou najneskôr do 14 dní od uzatvorenia Zmluvy. V prípade, že sa bez závažného dôvodu a bez neospravedlnenia nedostavíte na dohodnutý termín konzultácie alebo opakovane neposkytnete potrebnú súčinnosť, sme oprávnení odstúpiť od Zmluvy. Ak ste spotrebiteľ, tak v dobe na odstúpenie od Zmluvy (14 dní od uzatvorenia Zmluvy) začneme s plnením iba na Vašu vyslovenú žiadosť.

5.3 Poskytovanie informácií

Potvrdením týchto VOP sa zaväzujete poskytnúť nám všetky údaje, ktoré majú význam pre riadne poskytnutie Konzultácií, tieto údaje poskytnúť pravdivo, úplne a neskreslene a kedykoľvek po dobu trvania Zmluvy nám oznámiť, že došlo k zmene údajov a oznámiť nové údaje, ak to k riadnemu poskytnutiu Konzultácií je potrebné. Všetky údaje spracované pri poskytovaní Konzultácií alebo v súvislosti s nimi sú považované za dôverné a zaväzujeme sa k nim zachovávať mlčanlivosť. Ak je to s ohľadom na charakter poskytovaných Konzultácií vhodné alebo stanovené zákonom, máme právo Vás požiadať o poskytnutie potrebných údajov v písomnej forme s Vaším podpisom.

5.4

Konzultácia nie je poskytnutím zdravotnej starostlivosti a ani ju nenahradzuje. V prípade potreby je nutná predchádzajúca konzultácia s ošetrujúcim lekárom.

5.5 Náklady na dopravu

S ohľadom na charakter produktu (Digitálny obsah) nie sú účtované žiadne náklady na dopravu.

5.6

Po dodaní E-booku a/alebo vopred natočeného Kurzu si prosím čo najskôr skontrolujte funkčnosť a dostupnosť obsahu a ak zistíte nedostatky alebo vady, kontaktujte nás prosím, aby sme mohli vykonať nápravu. Podrobnosti sú uvedené v čl. 9 týchto VOP.

5.7

Digitálny obsah vyžaduje k plnej funkčnosti, aby ste mali k dispozícii hardvérové a softvérové vybavenie umožňujúce najmä otvoriť a pracovať s dokumentmi vo formáte .pdf (podrobnosti obsahuje čl. 6. VOP).


Objavte silu svojich slov

Chcete budovať dôveru a získať viac klientov?

Nemusíte byť spisovateľ – stačí vedieť, ako na to jednoducho a efektívne!

Naučím vás, ako tvoriť obsah, ktorý hovorí za vás a získava srdcia vašich budúcich klientov.

Začíname už 16.6.2025